خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,147

اختصاصی | سرمربی کهکشانی ها اعتقاد دارد تیمش فقط داخل زمین ب

اختصاصی | سرمربی کهکشانی ها اعتقاد دارد تیمش فقط داخل زمین ب
رافائل بنیتز این روزها به شدت تحت فشار است. با وجود حمایت های پرز از این مربی، هواداران مادریدی به او و شیوه های دفاعی اش که خیلی هم نتیجه مناسبی در بر نداشته اعتقادی ندارند؛
ضمن اینکه از زمان برکناری ژوزه مورینیو از چلسی نیز، بنیتز سایه سنگین آقای خاص را هم حس می کند و عدم تمرکز او روی بازیکنانش هم تأثیر گذاشته است.
کار به جایی رسیده که رافا از وجود یک کمپین برای دشمنی با او، پرز و در نهایت رئال مادریدگفته است:
کمپینی برای نابودی رئال بوجود آمده است و من دشمنی ها را حس می کنم! هر اتفاقی که دور و بر باشگاه می افتد بودار است و از پیش برایش نقشه کشیده شده است!
می دانستم به باشگاهی پا می گذارم که همه چیز در آن بزرگ نمایی می شود، قطعا رئال موفقیت های بزرگ می خواهد و مشکلات بزرگ هم دارد.
حدود 30 سال سابقه مربیگری در سطوح مختلف دارم، اولین باری نیست که در این شرایط قرار دارم و راه حل مواجهه با آن را هم به خوبی می دانم.
من تمرکز خودم را حفظ می کنم و نمی گذارم این اوضاع بر تیمم مسلط شود، آنچه مهم است این نکته است که تdم باید پیشرفت کند و همه تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتایج را بعد از تعطیلات بگیریم.

برچسب‌ها: بنیتز رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

318 ریوما اچیزن1394/10/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi